wtorek, 10 stycznia 2012

Pyszna Zupa ogórkowa z makaronem- super szybka

Składniki



Litrowy sloik ogorkow kiszonych
jedna sredniej wielkosci cebula
2 srednie marchewki
dwie garscie makaronu (muszelki, kokardki, swiderki?)
ok pol kubeczka smietany ( ja uzywam slodkiej)
0k 2 litry wody
kucharek lub wegeta, lisc laurowy, ziele angielskie, pieprz










Przygotowanie

Do dwoch litrow zagotowanej wody dodajemy kucharek wg uznania, 2 kulki ziela ang i lisc laurowy.Ogorki i marchewke zcieramy na tarce do jarzyn, podsmarzamy na oleju, poetem przekladamy do garnka z rosolkiem. Cebule kroimy w drobna kosteczke i tez podsmazamy na zlocisty kolorek, potem przekladamy do garnka z zupka. kiedy zupka sie zagotuje wrzucamy bezposrednio do niej makaron, najlepiej taki szybko gotujacy(5min) ale zwykly tez moze byc. Dzieki temu zupka jest gesciejsza, niz z makaronem gotowanym osobno!!
Na koniec odlewamy troche zadkiej zupki do miseczki i mieszamy ze smietana, wlemay do garnka, zagotowac i gotowe.

Doprawiamy wg uznania maggi i pieprzem. No i troszke koperku na wierzch sie przyda! .

Naprawde pyszna zupka, ktora mozna zrobic w 15 min!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz